mandag den 20. september 2010

Svampe;-)

Jeg har forsøgt mig med at snitte, men vidste ikke helt hvad det skulle være. Så for at få inspiration søgte jeg på nettet. Jeg fandt hjemmesiden http://www.gronnespirer.dk/find-en-aktivitet.aspx. Her fandt jeg noget jeg turde kaste mig ud i:0). Nemlig at snitte en svamp eller champignon ville børn nok kalde den. Jeg fik fat i et stykke træ, ca. 20 cm lang. Dernæst gik jeg igang med at markere hvor hovedet på svampen skulle være

IMG_0097

Så gik jeg ellers igang med at snitte.

IMG_0098

IMG_0101

Her saver jeg lidt af svampens hoved fordi jeg synes det er blevet for stort

IMG_0099

Så har jeg været igang med sandpapiret..

IMG_0102

Men jeg synes nu ikke den ligner så meget. Så derfor vil jeg snitte hovedet lidt mere rundt, så den får et hoved der er lidt mere rundt.

IMG_0105

Nu ligner den mere end den gjorde før;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar