torsdag den 20. maj 2010

Dukke projekt..

Først skal der blandes noget træ masse i størrelses ordnen 1 til 3, så det bliver en lind dej at arbejde med.

009

010

Vi startede med at lave en kugle af avis papir, på størrelse med en golf bold, og så var det bare at få træmasse udenom. Efterfølgende gik vi igang med at forme hovederne.

vnt 048

Så er vi igang med at male. Min søn på 3 ville gerne hjælpe mig, hvilket var rigtig hyggeligt.
Her er han igang med at male fødder....

vnt 049


Første omgang af male projektet


vnt 055

5 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud at have familien med til at male.. :)

    SvarSlet
  2. :)

    nå ja, der skal også males.. hvad med ansigts øjne, mund --> var det svært? hvad for noget farve brugte du til det? det må være sort, ikke?

    kan man bruge tusch?

    SvarSlet
  3. Hej Joy.
    Jeg har ikke malet øjne, mund osv endnu, jeg har kun malet selve hovedet;)Så ved ikke helt endnu om det er svært..
    Aner ikke om man kan bruge tusch, men tror det

    SvarSlet
  4. hej dorte...

    det ser da ret hyggeligt ud hos jer!!! hvad med de færdige resultater??
    @ joy.. ja, man kan også bruge tusch...det sagde mette i hvert fald..

    hilsen til dig!

    SvarSlet
  5. hej dorte og feli, og alle,

    ok ... tak :)

    var det ikke sådan at vi skal lave 3 dukker? ... jeg har jo kun 2 hoveder, 1 par hænder, og et par fødder ..

    vil de sige, at jeg mangler i hvert fald et hoved mere..?? hvad med hænderne og fødderne???

    SvarSlet